Вхід

Реєстрація
Головна
 
Пархомівський ДНЗ "Веселка" 
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

МЕТА: створення необхідного програмно-методичного забезпечення навчально-виховного процесу, надання методичної допомоги педагогам закладу, розповсюдження новинок наукової, педагогічної та методичної літератури,продовжувати впровадження Базового компонента дошкільної освіти (нова редакція 2012), програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт» та ввести в практику роботи програму розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» (2011)

                                            ​  Підвищення  рівня  професійної  компетентності  педагогів

Семінари

№ з/п

Тема заходу

Форма роботи

Термін виконання

Відповідальні

Відм.

про виконання

1.

1.  Розвиток творчих здібностей дитини дошкільного віку засобами виконання колективних робіт з використанням інноваційних технік зображувальної діяльності

внутрішньо-садове  методоб’єднання

протягом року

Скакун О.В.

 

 

 

3.

Пізнавальний та творчий розвиток дітей дошкільного віку у процесі поглибленого вивчення знайомих предметів

семінар

протягом року

Яцків В.В.

 

4.

Впровадження в практику роботи закладу виховання та навчання дітей  дошкільного віку за системою педагога Марії Монтессорі

семінар

протягом року

Дронь О.П.

 

5.

«Здоровим зростай – хвороби не знай» - формування здоров’язбережувальної компетенції  дошкільників згідно вимог Програми   розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля»

школа передового педагогічного досвіду

протягом року

Скакун О.В.

 

  Консультації

№ з/п

Тема

Термін виконання

відповідальні

Відмітка про виконання

1.

Оганізація роботи в дошкільних навчальних закладах у 2014/2015 навчальному році

Інструктивно – методичні рекомендації Лист МОН України

Структура методичної роботи дошкільного навчального закладу

вересень

завідуюча

 

2.

Патріотичне виховання  у контексті розвитку духовного потенціалу особистості дитини дошкільного віку

жовтень

завідуюча

 

3.

Шляхи підвищення ефективності спільної роботи дошкільного закладу і сім'ї в процесі виховання дітей

листопад

завідуюча

 

4.

Забезпечення фізичного, психічного і соціального розвитку дітей раннього віку (від 1 до 3 років), їх безболісної адаптації до змінних умов життя та успішного входження у соціальне середовище

грудень

завідуюча

 

5.

Трудове виховання у контексті розвитку духовного потенціалу особистості дитини дошкільного віку

січень

завідуюча

 

6.

Сучасні вимоги до використання дидактичного матеріалу у формуванні логіко-математичної  компетентності

лютий

завідуюча

 

7.

Забезпечення наступності в реалізації завдань духовного, патріотичного, трудового виховання між дошкільною і початковою ланками освіти

березень

завідуюча

 

8.

Здоровий випускник дитсадка – успішний школярик

квітень

завідуюча

 

9.

Про організацію фізкультурно-оздоровчої роботи в дошкільних навчальних закладах  та співпраця дошкільного закладу і сім’ї в період оздоровчої кампанії 

травень

завідуюча

 

10.

Здійснення соціально-педагогічного патронату і ведення відповідної документації  та співпраця дошкільного закладу і сім’ї в період оздоровчої кампанії

червень

завідуюча

 

  Колективні перегляди

№ з/п

тема

термін

Відпові-

дальні

Відм.про виконан.

1.

 

вересень

Яцків В.В.

 

 

2.

Виставка сімейних творчих робіт до  свята Осені  «Гарбузова родина»

жовтень

Скакун  О.В.

 

3.

Проведення  з батьками  майстер-класу «Навчилися самі - навчаємо інших»

листопад

Дронь О.П.

 

4.

Використання інноваційних форм, методів та прийомів в нетрадиційному проведенні занять з математики та логіко-матетматичних занять:

 «Зимові пригоди» (яс. гр)

лютий

 

Яцків В.В.

 

5.

Логіко-математична компетентність дітей середньої групи (засобами ознайомлення із геометричними фігурами, формування вміння лічити)

березень

Дронь О.П.

 

6.

Ефективність  використання колективних творчих робіт дітей  в розвитку креативної особистості

квітень

Скакун О.В.

 

7.

«Відкриваємо таємниці світу» - досліди для старших дошкільнят

квітень

Яцків  В.В.

 

8.

Використання дидактичного та наочного матеріалу в роботі з дітьми кожної вікової групи

квітень

Дронь О.П.

 

9.

Фізкультурно-оздоровча робота з дітьми ШПД

травень

вихователі обох груп

 

 

                        Школа передового педагогічного  досвіду

                Тема: «Здоровим зростай, про хвороби не знай»-

         формування здоров’язбережувальної компетенції дошкільників

Тема

Термін виконання

Ким виконано

Домашнє завдання

I.

1. Оздоровча робота в ДНЗ та заняттях з фізкультури (з досвіду роботи).

2. Рухова активність дітей в повсякденному житті дітей .

3.Заняття,як цілеспрямована форма формування здорового способу життя дітей.

вересень

педколектив

Провести засідання «За круглим столом»,

погодження плану на 2014-2015 н.р.

II.

1 Підготовка вихователя до проведення заняття з фізичної культури.

2.Реалізація інтеграційних зв’язків у фізичному вихованні, їх вплив на всебічний гармонійний розвиток дитини.

Фізкультурно-оздоровчий проект «Веселий м’яч»

3. Практичний показ домінантного фізичного заняття «Королівство чарівних м’ячів»

 жовтень

 

Скакун О.В.

 

 

 

Скакун О.В.

Виготовити збірку комплексів

«Ігри та ігрові вправи з м’ячем з навчальним навантаженням»

III.

1 Методика М. Єфименка «Театр фізичного виховання дошкільника  та 10 золотих правил».

2. Особливості змісту технології фізичного виховання дітей М.Єфименка.

3. Впровадження в роботу ДНЗ  методики М.Єфименка на заняттях, під час  гігієнічної гімнастики., ранкової гімнастики

листопад

Дронь О.П.

Виготовити папку-пересувку для батьків

«10 золотих правил методики М.Єфименка»

IV.

1. Вивчення та впровадження в практику методики стретчингу.

2. Формування здоров’язбережувальної компетенції дошкільників.

3. Нетрадиційні методи оздоровлення дітей.

4. Провести фізичну розвагу за участі батьків

грудень

Скакун О.В.

Виготовити в батьківський куточок  поради батькам на тему:

«Ознайомлення з новою методикою стретчингу»

V.

Хвилинки здоров’я.

1. Основні умови до організації та проведення фізкультхвилинок.

2. Форми проведення фізкультхвилинок.

3. Кумедні фізкультхвилинки

січень

Яцків В.В.

Виготовити дидактичний матеріал

«Хвилинки-веселинки»

VI.

Спортивні прогулянки : весело, цікаво і корисно.

1. Спорт на свіжому повітрі.

2. Структура спортивної прогулянки.

3. Колективний перегляд спортивної прогулянки на стадіоні.

лютий

Дронь О.П.

Виготовити в б/к «Поради батькам щодо прогулянок на свіжому повітрі»

VII.

1. Міні-проект «Здоров’ятко» - використання оздоровчих технологій.

2. Модель наступної реалізації проекту.

3. Практичний показ інтегрованого заняття «Якщо ти застудився»

березень

Яцків В.В.

Виготовлення практичного матеріалу для занять з фізкультури -гантелі (з пласти-кових пляшок)

VIII

1.Взаємодія сім’ї та дошкільного закладу в роботі з  фізичного виховання дітей дошкільного віку.

2. Сімейне виховання дітей  фізичної культури

3. Провести сімейне спортивне свято «Подорож до країни казок»

квітень

Скакун О.В.

Провести консультації для батьків про фізичне виховання дітей в сім’ї

IX.

1. Традиції фізичного виховання в Україні .

2. Аналіз проведеної роботи за навчальний рік

травень

педколектив

Діагностування результатів з фізичного виховання  дітей

 

                                            Педагогічні ради

з/п

Зміст роботи

Термін  проведення

Відповіда

льний

Відмітка про виконання

1.

«Нова освітня парадигма – творчий пошук і креативність»

1.Про виконання рішень попередньої педради

2.Творчий пошук та впровадження інноваційних технологій в освітньому процесі

3. «Організація роботи дошкільних навчальних закладів у 2014/2015 навчальному році»  Інструктивно-методичний лист МОНУ

4. Рекомендації районної педагогічної конференції

5. Обговорення і затвердження річного плану роботи дошкільного навчального закладу та додатків до нього на 2014/2015 навчальний рік.

6.Затвердження переліку освітніх программ та форм планування навчального процесу

7. Про підсумки проведення літнього оздоровчого періоду та підготовки до нового навчального року та організації харчування у 2014/2015 році.

 Результати огляду-конкурсу на краще створення розвивального життєвого простору дошкільників, реалізація індивідуальних планів підготовки груп до нового навчального року.

вересень

 

 

Скакун О.В.

Дронь О.П.

 

завідуюча

 

 

завідуюча

 

 

педагоги

 

 

педагоги

 

 

завідуюча

 

 

педагоги

 

 

 

 

 

2.

 «Взаємодія сім’ї та  дошкільного закладу: наступність, спадкоємність і перспективність»

1.Про виконання рішень попередньої  педради

1.Система діяльності дошкільного навчального

закладу щодо впровадження інноваційних підходів в організації роботи з батьками (з досвіду роботи)

2.Пріоритети в організації роботи ДНЗ з батьками

старших дошкільників в умовах обов’язкової дошкільної освіти

3. Підвищення професійної компетентності батьків

 з питань формування свідомого ставлення до здоровя

4. Просвітницька робота з батьками дошкільників у

 зарубіжних країнах

5. З досвіду організації роботи консультативного

 пункту в ДНЗ

6. Про результати тематичної перевірки  «Стан

роботи  з батькамив дошкільному закладі»

Грудень

2014

 

 

Дронь О.П.

Дронь О.П.

 

 

Скакун О.В.

 

 

Яцків В.В.

 

 

Завідуюча

 

Дронь О.П.

 

завідуюча

 

З.

 

 

 

 

 

 

 

«Логіко-математична компетентність дошкільнят

 в інтелектуальному та всесторонньому розвитку

  особистості»

1. Про виконання рішень попередньої педради

2. Розвиток логіко-математичних здібностей дітей

 у дошкільному віці (упровадження  інноваційних технологій)  (з досвіду роботи)

3. Сучасні підходи, форми та методи засвоєння абстрактних математичних понять в повсякденній діяльності дошкільнят ( з досвіду роботи )

4. Диференційований підхід в елементарно-

математичній компетентності  дошкільнят ( з досвіду роботи)

5. Аналіз стану роботи з формування математичної

 компетентності дітей в дошкільному закладі

6. Презентація дидактичного та наочного

матеріалу для занять з математики

Березень

2015

 

 

 

Яцків В.В.

Дронь О.П.

 

 

Скакун О.В.

 

 

Яцків В.В.

 

 

Завідуюча

 

педагоги

 

 

 

4.

Підсумкова педрада

«Результативність роботи педагогічного колективу за 2014/2015 навчальний рік

1. Виконання рішень попередньої педради

2. Підсумки оцінки діяльності педагогічного

колективу

3. Моніторинг рівня життєвої компетентності

старших дошкільників

4. Завдання педагогічного колективу на літній

 оздоровчий період 2014/2015 н.р.

5. Зворотній зв’язок: анкетування педагогів з

метою визначення рівня науково-методичної

роботи за 2014/2015н.р. та запитів на наступний навчальний рік.

Травень 2015

 

 

 

Скакун О.В.

Завідуюча

 

Педагоги

 

Завідуюча

 

педагоги

 

 

 

 

 

3. Звіти:

 - вихователів за розділами навчальної  діяльності за 2014/2015 н.р. ;

 - медсестри за організацію харчування  та захворюваність за поточний навчальний рік

щоквартально

педагоги

 

 

 

 

  Самоосвіта

з/п

                    Зміст роботи

Термін поведення

Відповідальний

Відмітка про

виконання

1.

Створити умови для самоосвіти педагогічних працівників:

- надати консультативну допомогу у складанні планування самоосвіти;

 - ознайомлення з новими формами організації дітей за  програмою  розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля»;

- опрацювати:  Базовий  компонент у новій редакції, тематичні добірки публікацій , методичні рекомендації районного управління освіти з планування освітньо-виховного процесу за  програмою «Українське дошкілля»;

 - передбачити у планах самоосвіти власні розробки  планування за сферами життєдіяльності та лініями розвитку, виготовлення наочних посібників;

 - участь у семінарах, практикумах, практичних заняттях, методичних об’єднаннях тощо;

- періодично заслуховувати звіти педагогів на нарадах при завідувачеві про хід виконання планів самоосвіти.

 

Серпень

 

Протягом року

Щомісяця

 

 

 

Щомісяця

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Постійно

Педколектив

 

2.

 З метою надання методичної допомоги  здійснювати контроль за реалізацією планів з самоосвіти педагогів.

Один раз на півріччя

завідувач

вихователі

 

3.

З метою підвищення теоретичного рівня та фахової підготовки й компетентності педагогів забезпечити відвідування методичних об’єднань та творчої майстерні:

- вихователів: Авраменко Н.О. та Дронь О.П.

Згідно з графіком

завідувач,

вихователі

 

 
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Жовтень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Архів записів
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples

  • Copyright MyCorp © 2018
    Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz